Насоси водяні МТЗ (помпи)
Водяний насос МТЗ є складовою системи охолодження двигуна внутрішнього згоряння Д-240 та інших. Помпа Д240 проганяє охолоджувальну рідину до двигуна трактора. Вона гарантує тиск і напрямок антифризу, тосолу або води від радіатора до ДВЗ. Деталь служить для підтримки найбільш відповідного температурного режиму агрегату.
Купити насос водяний МТЗ 82, 80 в Україні
Помпа МТЗ Д 240 - відцентровий перекачувальний насос. Деталь складається з кількох комплектуючих, укладених у корпус, виготовлений із чавуну методом лиття. Основними встановлювальними одиницями є:
- вал, що передає обертання на крильчатку;
- крильчатка, обертання лопатей якої забезпечує попадання тосолу в систему охолодження сільськогосподарської техніки;
- шків приводу;
- манжети, що запобігають витоку та підтіканню в точках приєднання водяного насосу МТЗ до магістралі трактора;
- підшипники.
Те, що назва насоса - водяний, зовсім не означає, що в якості робочої рідини рекомендовано використовувати воду. Для правильної роботи всього вузла краще використовувати тосол або антифриз. Назва пов'язана з тим, що пристрої старого зразку працювали саме з водою. Зараз склад робочої рідини може залежати від температури навколишнього середовища та пори року.
Помпа МТЗ 80, 82: ціна в інтернет-магазині Д-Деталь
Купити помпу МТЗ 80, 82 можна оформивши на сайті торгово-виробничої компанії Д-Деталь. Постійно у наявності - вироби оригінального білоруського виробництва та їхні бюджетні аналоги. Усі зразки мають необхідні характеристики та відповідають загальноприйнятим стандартам і нормам заводських креслень. Усі товари укомплектовані прокладками, поліетиленовою упаковкою та картонною коробкою.
Доставка здійснюється по всій Україні, за винятком тимчасово окупованих територій.
Про вихід з ладу помпи свідчать:
- витік мастила в системі;
- наявність нехарактерних шумів та стукотів.
На кількість циркулюючої рідини прямо впливають знос лопатей крильчатки, корпусу та його стінок, а також ущільнювальних манжет.
Пам'ятайте, що запчастину необхідно повністю замінити та встановити замість неї нову за умови наявності тріщин на корпусі. Під час ремонту деталі заміні можуть підлягати підшипники, сальники, крильчатка, валик та його ущільнювачі.