Передній міст ПВМ ЮМЗ 6 (передня вісь)
Передній міст ЮМЗ 6 є основною частиною “скелета” трактора. Він є балкою, яка має порожню конструкцію. Іншими словами, це сталева труба, що має нестабільний характер, що виявляється в її коливанні. За допомогою осі гойдання через вуха передня вісь ЮМЗ з'єднана з брусом остова. Зараз ПВМ ЮМЗ доступний абсолютно кожному, але цьому передував тривалий процес проб, підбору та модернізації.
Купити передній міст на ЮМЗ в Україні
Вісь передню ЮМЗ можна придбати у зборі в інтернет-магазині Д-Деталь або замовити необхідні для ремонту запчастини окремо. Весь товар пройшов тестування та відповідає європейським та українським стандартам якості. Замовлення можна оформити на сайті або за телефоном. Заявки, оброблені до 15:00, будуть надіслані день-у-день зручним для вас перевізником.
Для повороту коліс є цапфи, з'єднані з конструкцією через поворотні кулаки. В них є отвори регулювання довжини. Відповідно, це дозволяє варіювати висоту всього агрегату.
Навантаження від ваги трактора лягає на колеса, а саме - на упорні підшипники. Пружини всередині гарантують ресорність та амортизацію.
Для запобігання простою в сезон польових робіт та уникнення збитків рекомендуємо проходити регулярне технічне обслуговування. Найкраще це робити на спеціалізованих станціях. Кваліфікований спеціаліст із достатнім досвідом навіть за характерним звуком може легко виявити проблему та визначити причину несправності. Точний перелік запчастин буде зрозумілим після проведення візуального огляду.
Ціна переднього провідного мосту ЮМЗ встановлена заводом виробником і є мінімально допустимою для роздрібного продажу на території України.
Купити передній ведучий міст (ПВМ) на ЮМЗ 6 в Україні
Свій життєвий шлях сільськогосподарська техніка Південного машинобудівного заводу розпочала в середині минулого століття. Незважаючи на це, в наш час вони є вірними і надійними помічниками аграріям. Ці трактори дуже полюбилися власникам завдяки своїй потужності та високим характеристикам двигуна Д-65, тому вони постійно модернізують та вдосконалюють своїх “годувальників”.
Сучасний темп та ритм життя диктує свої правила, тому техніка, що випускається на ПівденМаші, перестає долати всі завдання теперішнього агробізнесу. Оцінивши переваги свого помічника, але розуміючи, що задній міст не здатний у повному обсязі справлятися з роботами у полі, власники зрозуміли, що встановлення переднього ведучого мосту на ЮМЗ зробить його лідером серед аналогічних серійних агрегатів вітчизняного виробництва та вирішить багато проблем.
Початок виробництва на Південному Машинобудівному Заводі лежить ще в середині минулого століття, тому трактори перестають легко справлятися із сучасними завданнями. Дедалі більше власників поставили питання встановлення ПВМ.
Трактор ЮМЗ з переднім ведучим мостом має низку переважаючих характеристик, яких так не вистачало раніше:
- зі збільшенням навантажень зростає прохідність сільгосптехніки;
- можливість блокування на всіх швидкостях робить керування легшим;
- двигун внутрішнього згоряння на низьких обертах гарантує високу зносостійкість.